+LACH+ +LACH+
642
BLOG

Bolszewika goń goń goń ! na wesoło

+LACH+ +LACH+ Kultura Obserwuj notkę 10
...Mała dawka humoru związana z poskromieniem czerwonej swołoczy...nie do końca smacznego dla wszystkich ale polecam obejrzeć :) Primo: Kabaret Moralnego Niepokoju:
Oraz kultowa już kreskówka Włatcy Móch (uwaga pluszaki dużo przeklinają! )
Oraz graficzka by me: image ps. Zamierzam zmontować stronkie poświęconą niesamowitej postaci i mojemu osobistemu Bohaterowi Bolesławowi Wieniawie-Długoszowskiemu. Poszukuje materiałów, szczególnie zależy mi na powiedzonkach Generała Wieniawy. image oraz Polacy pochodzenia Haitańskiego oraz Amerykańskiego dzielnie walczący z bolshevią. Pozdrowienia dla przygłupów z nigdywiecej. image image Serwus!
+LACH+
O mnie +LACH+

..kotwicą wydrapie buntu pazury Dbaj o higienę mentalną boomp3.com O mnie: obywatelstwo: Polskie narodowość: sarmacka z domieszką: słowiańsko-tatarsko -węgiersko-białorusko -żydowsko-ormiańsko -litewsko-kozacką Kontakt: neosarmata at wp.pl gg: 7783486 Moje artystyczne królestwo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura