+LACH+ +LACH+
684
BLOG

17 września

+LACH+ +LACH+ Polityka Obserwuj notkę 15

Dzisiaj obchodzimy rocznicę kiedy to nasz bratni naród przekroczył granicę Rzeczpospolitej, aby walczyć z wszelkiej maści faszystami, wyzwalać i kochać i zbudować cudowny PRL, z którego szkodniki z LSD tak bardzo są dumni!!!

Medal dla Generała!

 

Wyzwolenie:

 

Bratnia pomoc:

Miłość i tolerancja!!!

 

 

 

 




Zbigniew Herbert

17 IX



Józefowi Czapskiemu


Moja bezbronna ojczyzna przyjmie cię najeźdźco

a droga którą Jaś Małgosia dreptali do szkoły

nie rozstąpi się w przepaść


Rzeki nazbyt leniwe nieskore do potopów

rycerze śpiący w górach będą spali dalej

więc łatwo wejdziesz nieproszony gościu


Ale synowie ziemi nocą się zgromadzą

śmieszni karbonariusze spiskowcy wolności

będą czyścili swoje muzealne bronie

przysięgali na ptaka i na dwa kolory


A potem tak jak zawsze – łuny i wybuchy

malowani chłopcy bezsenni dowódcy

plecaki pełne klęski rude pola chwały

krzepiąca wiedza że jesteśmy – sami


Moja bezbronna ojczyzna przyjmie cię najeźdźco

i da ci sążeń ziemi pod wierzbą – i spokój

by ci co po nas przyjdą uczyli się znowu

najtrudniejszego kunsztu – odpuszczania win

+LACH+
O mnie +LACH+

..kotwicą wydrapie buntu pazury Dbaj o higienę mentalną boomp3.com O mnie: obywatelstwo: Polskie narodowość: sarmacka z domieszką: słowiańsko-tatarsko -węgiersko-białorusko -żydowsko-ormiańsko -litewsko-kozacką Kontakt: neosarmata at wp.pl gg: 7783486 Moje artystyczne królestwo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka