+LACH+ +LACH+
384
BLOG

11.XI Parada - Gdańsk

+LACH+ +LACH+ Kultura Obserwuj notkę 10

Dzisiaj czas regeneracji po wczorajszym całodniowym święcie.

Było pysznie. Ok 10 obejrzeliśmy paradę , ludzi mnóstwo, wydaje mnie się, że z roku na rok coraz więcej.

 

Oto fotorelacja:

 

W młodości siła!

 

Nowy Kubica in the making.!!

 

Straż!

 

Nie zabrakło git pojazdów

 

Moc żelaza!

Hajda!

Powstańcy

A teraz to co lubię najbardziej!

Usaria... grupa z Gniewu ;)

Hetman!

 

 

 Amor Patriae suprema lex esto!

 

 

 

Harcerze!?? Ja nie wierze!

 

no ze Stefciem Batorym się nie udało..ale tym razem Usaria wjechała do Gdańska! ;)

 

 

Mundurowi:

 

Stara szkoła czyli tzw oldskul!

Grupa Rekonstrukcyjna Pomerania :

 

 

A wieczorkiem wybraliśmy się na koncert Sabatonu w Gdańsku. Wjazd był za darmo ale przed koncertem w wybranych miejscach trzeba było odebrać wejściówki.

 

 

Koncercik i atmosfera wypas. Sabaton zelektryzował występem, dobra mocna muza. Zagrali dwa razy 40 - 1. Dostali również pamiątkową szablę od Abp. gdańskiego co było niezłym akcentem.

Zanotowałem mega sympatyczne zachowanie: lmłodzi ludzie którzy posiadali zbyt wiele biletów, chodzili i pytali się innych czy mają wejściówki.

11.XI  należał do udanych. Duma powraca ;)

Serwus i pozdrawiam wszystkich!

 

 

 

 

+LACH+
O mnie +LACH+

..kotwicą wydrapie buntu pazury Dbaj o higienę mentalną boomp3.com O mnie: obywatelstwo: Polskie narodowość: sarmacka z domieszką: słowiańsko-tatarsko -węgiersko-białorusko -żydowsko-ormiańsko -litewsko-kozacką Kontakt: neosarmata at wp.pl gg: 7783486 Moje artystyczne królestwo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura